کدخبر:1107/20240618

29 خرداد 1403

بیانیه هئیت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان پیرامون دعوت به مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری

بسم الله الرحمن الرحیم

اساتید و دانشجویان گرامی، ملت فهیم ایران، با احترام به مقام شهدای خدمت، رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و همراهان شهیدشان، در آستانه برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و در شرایط ویژه ای از تاریخ کشورمان قرار داریم.

این انتخابات که در فرصت کوتاه قانونی پس از شهادت رئیس جمهورعزیزمان حضرت آیت الله رئیسی به وجود آمد، بلوغ سیاسی و اداری کشور را برای مدیریت بحران ها به نمایش گذاشته است.

با قانون مداری و انضباط تشکیلاتی که در راس همه امور دولت سیزدهم نهادینه شده بود، اکنون به خوبی ستاد انتخابات کشور را فعال و با بسیج همگانی نهادهای دولتی و برنامه های سازنده رسانه ای، آماده برگزاری انتخابات پرشور دیگری، در تاریخ پر افتخار کشورمان هستیم.

شاهد بودیم که دانشگاهیان عزیز کشورمان با حضور در مراسم بدرقه شهدای خدمت، پشتیبانی خود را از ادامه مسیر انقلاب با قدرت نشان دادند.اکنون نیز انتظار می رود، با مشارکت آگاهانه و مسئولانه در قبال جامعه ،به عنوان قشر فرهیخته و نخبگان جامعه، به انتخاب اصلح توسط همه آحاد ملت شریف ایران نقش آفرین باشند.

انتخابات ریاست جمهوری، فرصت بزرگی است که بار دیگر خواسته های ملت شنیده شود واراده دولت ها برای تقویت بنیان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت شود. به خوبی می دانیم که آینده فرزندان عزیز این سرزمین، تحقق عدالت اجتماعی و رفاه و آبادانی بیشتر برای ملت شایسته ایران، درگرو مشارکت در انتخاباتی آزاد و آگاهانه است.

از این رو، حضور عزیزان دانشگاهی در پای صندوق‌های رأی، نه تنها مسئولیت اجتماعی، بلکه یک وظیفه شرعی و ملی است که می‌تواند تأثیری شگرف در پیشرفت اهداف و برنامه های کشورمان داشته باشد. اساتید محترم، دانشجویان عزیز و کارمندان شریف دانشگاه صنعتی اصفهان؛ شما طلایه دار دانش و پیشرفت هستید و می توانید با ارائه دیدگاه‌های سازنده و ترویج فرهنگ مشارکت در میان جامعه، علاوه بر ارتقاء سطح آگاهی سیاسی و اجتماعی مردم ، به شکل گیری دانشگاه سرآمد و تضمین آینده کشورمان کمک نمایید.

ما دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان، ایمان داریم ملت بزرگ ایران به پشتوانه رهبر مقتدر و بصیر ایران اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای، با حضور پرشور در انتخابات 8 تیرماه 1403 مسیر تحول و پیشرفت کشور را ادامه خواهند داد.

انشالله...

به امید سرافرازی ایران اسلامی

هئیت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان

خردادماه 1403

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.